Klacht en/of vragen

VNRT

Every Step, Praktijk voor Reflexzonetherapie en Integrale Massage, is lid van beroepsvereniging VNRT, Vereniging van Nederlandse Reflexzone Therapeuten. Leden van deze vereniging hebben naast een gedegen opleiding reguliere medische kennis, omgangskunde, voeding en een diepgaande kennis van de reflexzonetherapie. Leden zijn beëdigd en onderworpen aan regels en normen die zijn vastgelegd in een beroepsprofiel, in gedragscodes op het gebied van de informationele privacy, persoonlijke integriteit, hygiëne en praktijkinrichting. Bijscholing is ook één van de punten waar VNRT zeer op let. Meer informatie over de VNRT.  

RBCZ

De communicatie tussen zorgverzekering, beroepsbeoefenaar en cliënt wordt behartigd door een onafhankelijke intermediair. Binnen de Reflexzonetherapie is hier de stichting RBCZ verantwoordelijk voor. Zij zorgen ook voor de registratie en certificatie. Meer informatie over RBCZ.

Wkkgz

De praktijk voldoet aan de eisen die per 1 januari 2017 gesteld zijn in de Wet kwaliteit klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Wat betekent dat voor u? Mocht het een keer voorkomen dat u na een behandeling nog vragen heeft, iets op te merken heeft over de behandelwijze of u heeft een klacht, neem dan contact op met de praktijk en leg uw probleem voor. Er wordt dan samen met u gekeken naar een antwoord op uw vragen en/of opmerkingen en kijken we hoe we dit op gepaste wijze kunnen oplossen. Mocht u hierna niet tevreden zijn, een klacht hebben, dan kunt u contact opnemen met de beroepsvereniging VNRT. Meer informatie over de klachtenregeling.